Osoby wskazane do założenia działalności gospodarczej ze wskazaniem daty planowanego rozpoczęcia działalności jako 28-04-2022 r.
Osoby wskazane do założenia działalności gospodarczej ze wskazaniem daty planowanego rozpoczęcia działalności jako 28-04-2022 r. – plik do pobrania, które zadeklarowały w Biznes Planie uruchomienie działalności prosimy o zakładanie działalności gospodarczej od dnia opublikowania niniejszej informacji ze wskazaniem daty planowanego rozpoczęcia działalności jako 28-04-2022 r., która będzie tożsama z datą podpisania umowy na otrzymanie wsparcia finansowego, i niezwłoczne dostarczenie niżej wymienionych dokumentów celem przygotowania i podpisania umowy wsparcia.
Dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie, prosimy dostarczyć do biura projektu, nie później niż do wtorku 26-04-2021 do godz. 12:00. Należy pamiętać, że przed podpisaniem umowy wszystkie ww. dokumenty muszą zostać zweryfikowane przez pracowników RIG.
Niedostarczenie dokumentów w wymaganym terminie traktowane będzie jako rezygnacja i spowoduje podpisanie umowy z kolejną osobą.
Wykaz dokumentów:
-
Wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – jako datę planowanego rozpoczęcia działalności należy podać 28-04-2022,
-
Przypominamy, że do wpisu CEIDG należy wpisać dokładnie taki sam kod PKD jak w biznesplanie,
-
Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS,
-
Dokument zawierający numer rachunku bankowego założonego dla działalności gospodarczej założonej przez uczestnika projektu – (zaświadczenie lub kserokopia umowy z bankiem),
-
Kopia dokumentu potwierdzającego zgłoszenie jako płatnika podatku VAT (jeśli dotyczy)
-
Oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis- wg. załączonego wzoru – plik do pobrania
-
Formularz informacji wymaganych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – wg. załączonego wzoru – plik do pobrania
-
Akt ustanawiający rozdzielność majątkową (jeśli dotyczy)
-
Dokumenty dotyczące poręczyciela
-
Zaświadczenie o dochodach i zatrudnieniu – z zakładu pracy wg. załączonego wzoru – plik do pobrania , decyzja o wysokości renty/emerytury wraz z ostatnim odcinkiem/przelewem,
-
Dane poręczyciela wg. załączonego wzoru – plik do pobrania
-
W przypadku rozdzielności majątkowej – akt ustanawiający rozdzielność majątkową
-
-
Inne wymagane przez Beneficjenta dokumenty.
Kserokopie dokumentów powinny być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem, bieżącą datą oraz czytelnym podpisem.
Przypominamy również o wyrobieniu pieczęci firmowej, która będzie niezbędna przy podpisywaniu dokumentów projektowych.
W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o osobisty bądź telefoniczny kontakt z biurem projektu.
Godzinę podpisania umowy wskażemy każdemu Beneficjentowi indywidualnie.
Do podpisania umowy i weksla konieczna jest obecność:
• beneficjenta wraz ze współmałżonkiem oraz dokumenty tożsamości (do wglądu),
• poręczyciela wraz ze współmałżonkiem oraz dokumenty tożsamości (do wglądu).